啤咩啫?想返主頁就點擊呢度啦!    
      
★本站訪問人數★
 
+∞
 
>>>>點解揾啲噉嘢搞?(粵語版本)
      好多人可能會問我:點解要整呢個咁出位嘅網站呢?其實我自己都問過自己,點解要花咁多時間喺一個睇落好似冇乜社會價值嘅網站上面。下面嗰段文字可能算係一部分原因,大家如果得閒冇嘢做,就繼續睇落去啦。

    唔知點解,我自從上大學之後就對語言方面嘅嘢好有興趣,尤其係粵語。我覺得粵語係一種好優秀嘅方言,粵語某啲字詞可以表達好多好多特殊嘅意思,喺國語裏 係好難搵到要表達 呢啲意思嘅詞又或者即使要表達呢個意思都好麻煩。當我睇電影,尤其係港產片時,我覺得只有睇原聲粵語嘅時候,先至好睇,就係因為好多意思只有用粵語表達出嚟觀眾先能夠體會到嗰種樂趣。當然,其他地方嘅方言都有好多自己獨特嘅地方 係其他語言冇辦法表達嘅,但係由於我生長喺一個完全粵語環境,所以我只係對粵語認識比較深刻。

    我從大一開始就上網,見到網上有各種各樣千奇百怪嘅網站,網站內容唔單只涉及事實、政治、文學、體育、影視、音樂、教育、電子商務呢啲咁通常嘅板塊,甚至連天文、地理、集郵、占卜、寵物 呢啲比較冷門嘅內容,都應有盡有。但係我上咗網咁耐,偏偏就未見過一個專門以討論一種方言為主題嘅網站 (按:寫此文嘅時候並未出現其他粵語網頁)。所以我差唔多成年前就想籌畫呢一個UNGOO網站嘞,不過一直都係得個諗,一直都怕麻煩,所以始終未開工,到今年暑假,終於下定決心動工了。

    整呢個網站,我絕對唔係想單單提供一個吹水場所畀我班朋友,我嘅目的主要有以下幾個:
1、同大家一齊欣賞粵語文化嘅精髓。粵語文化源遠流長,博大精深,裏面蘊涵咗好多好多有趣嘅嘢,呢一點相信好多睇過原聲粵語港產搞笑片嘅人深有體會。另外,粵語語聲豐富,剛好同音樂嘅七個音相配,可能 呢個亦係粵語流行曲咁受歡迎嘅原因。
2、為一啲對粵語有濃厚興趣,想學或者想進一步認識粵語嘅朋友提供一個提高粵語水準嘅場所。我相信如果成日都光顧呢個網站,唔識講粵語或者粵語講得好差嘅人都會好快變成連廣州人都以為你 係來自廣州嘅。
3、挽救失落嘅粵語文化。現時好多人,特別是年輕人,都受到懶音(關於懶音。喺等我教你有專門文章介紹)嘅影響,尤其以廣州、香港 呢啲純正粵語地區更為嚴重。為咗唔好畀正規嘅粵語喺下一代手中變成不倫不類嘅語言,我決定承擔起挽救粵語呢個使命,重新更正一啲字嘅發音。

    至於呢個網站點解有個叫做UNGOO咁奇怪嘅名呢?其實係有意思嘅。大家試下發“UNGOO”呢個音,係唔係好似啲蘇婭仔呀呀學語噉樣啊?其實初學粵語嘅時候,都 係需要呀呀學語架,好多發音都係需要慢慢練習先讀得準確。所以個名叫做“UNGOO”,意味住呢個係一個以語言為主題嘅網站。

    希望通過呢個網頁,我可以認識到更多熱愛粵語嘅朋友,並且令到更多人鐘意上粵語,或者學會粵語。從而有更多同各地文化結合嘅介紹各地方言嘅網站,使我哋能夠認識到中國各地嘅文華背景。

 

 
>>>>為什麼要做這網站呢?( 普語版本)
      很多人可能會問我:為什麼要做這個這麼奇特的網頁呢?其實,我自己也曾經問過自己為什麼要花時間在這樣一個看上去對社會沒有什麼價值的粵語網站。下面的一段文字可能算是一部分原因,大家如果閑著沒事幹,就繼續看下去吧。

    不知為什麼,我自從上大學之後   就對語言方面的東西很有興趣,尤其是粵語。我覺得粵語是一種很優秀的方言,粵語某些字詞可以表達很多很多特殊的意思,在國語裏面是很難找到要表達這些意思的詞又或者即使要表達這個意思都比較麻煩。當我看電影,尤其是港產片時,我覺得只有看原聲粵語的時候,才好看,就是因為很多意思只有用粵語表達出來觀眾才能夠體會到那種樂趣。當然,其他地方的方言都有很多自己獨特的地方是其他語言沒有辦法表達的,但是由於我生長于一個完全粵語環境,所以我只能對粵語認識比較深刻。

    我從大一開始就上網,見到網上有各種各樣千奇百怪的網站,網站內容不單單涉及事實、政治、文學、體育、影視、音樂、教育、電子商務這些常見的板塊,甚至連天文、地理、集郵、占卜、寵物這些比較冷門的內容,都應有盡有。但是我上了網這麼久,偏偏就沒有見過一個專門以討論一種方言為主題的網站 (按:寫此文嘅時候並未出現其他粵語網頁)。所以我差不多一年前就想籌畫這一個UNGOO網站了,不過一直都只有一個想法,一直都怕麻煩,所以始終未開工,到今年暑假,終於下定決心動工了。

    做這個個網站,我絕對不是想單單提供一個聊天場所給我自己的朋友,我的目的主要有以下幾個:
1、與大家一齊欣賞粵語文化的精髓。粵語文化源遠流長,博大精深,裏面蘊涵了許多許多有趣的東西,這一點相信好多看過原聲粵語港產搞笑片的人深有體會。另外,粵語語聲豐富,剛好同音樂的七個音相配,可能這個也是粵語流行曲這麼受歡迎的原因。
2、為一些對粵語有濃厚興趣,想學或者想進一步認識粵語的朋友提供一個提高粵語水準的場所。我相信如果經常光顧這個網站,不會講粵語或者粵語講得不好的人都會很快變成連廣州人都以為你是來自廣州的。
3、挽救失落的粵語文化。現時很多人,特別是年輕人,都受到懶音(關於懶音。在等我教你有專門文章介紹)的影響,尤其以廣州、香港這些純正粵語地區更為嚴重。為了不讓正規的粵語在下一代手中變成不倫不類的語言,我決定承擔起挽救粵語這個使命,重新更正一些字的發音。

    至於這個網站為什麼有個叫做UNGOO這樣奇怪的名字呢?其實是有意思的。大家試一下發“UNGOO”這個音,是不好好像那些嬰兒在呀呀學語啊?其實初學粵語的時候,都是需要呀呀學語的,很多發音都需要慢慢練習才讀得準確。所以名字叫做“UNGOO”,意味著這個是一個以語言為主題的網站。

    希望通過這個網頁,我可以認識到更多熱愛粵語的朋友,並且令到更多人喜歡上粵語,或者學會粵語。從而有更多同各地文化結合的介紹各地方言的網站,使我們能夠認識到中國各地的文華背景。