返回上頁

部首目錄

A B C D E F G GU H J K KU L M N NG O P Q S T W X Y Z
凑啱(湊啱 ceo3 ngam1 (啱,岩1) 剛好;恰巧:一出街就~落雨[一上街就剛好下雨]|~大家都喺度[恰巧大家都在場]。
凑跷(湊蹺 ceo3 kiu2 碰巧:眞係~,我一估就估中[眞是碰巧,我一猜就猜中]。
减( gam2 撥(用筷子或棍子等撥):唔食得咁多就~啲畀佢[吃不了那麼多就撥點給他]。
减实(減實 gam2 sed6 減到最低價格:~幾多錢吖[減下來最低多少錢]?
减笔字(減筆字 gam2 bed1 ji6 簡體字。

十三畫

凛抌(凜抌 lem5 dem2 (抌,多砍切) 接連不斷地:呢啲事~[這類事接連不斷地出現]。


冖 部

三 畫

写包单(寫包單 sé2 bao1 dan1 打保票:呢伯事你敢~咩[這件事你敢打保票嗎]?
*写字楼(寫字樓 sé2 ji6 leo4 商行的辦公樓。
 hem6 (含6) 嚴密(兩物結合得緊,沒有空隙):杯蓋扱得好~[杯子蓋蓋得很嚴]|呢度門閂唔~[這扇門關不嚴]。
冚盅 hem6 zung1 帶蓋的瓦罐或瓷碗、盛鹽、糖等東西或燉食物用。
冚家富贵(冚家富貴 hem6 ga1 fu3 guei3 同下。
冚家铲(冚家鏟、冚家剷 hem6 ga1 can2 罵人的話,全家死絕的意思。
冚唪唥(  hem6 bang6 lang6 (,罷硬切;唥,冷6)  全部;統統:考試題目~做對晒[考試題目全部做對了]|呢啲檯椅~都係公家嘅[這些桌椅板櫈統統都是公家的]。
冚啲 hem6 di1 (啲,多衣切) 同上。
 kem2 (卡砍切) ①蓋:~被|~蓋[蓋蓋兒]。 ②用手掌從上往下打:~一巴掌。
冚斗 kem2 deo2 倒閉(指工厰、商店等)。
冚档(冚檔 kem2 dong3 倒閉(多指小商店、貨攤)。
冚赌(冚賭 kem2 dou2 捉拿賭徒。

八 畫

1 lem1 (林1) ①收攏:呢朵花重~埋[這朵花還收攏着]。 ②垂下(指頭髮垂在額前):你嘅頭髮~晒落嚟,幾唔舒服呀[你的頭髮都垂下來了,多不舒服啊]。 ③同“花冧”。

上頁

下頁