返回上頁

部首目錄

A B C D E F G GU H J K KU L M N NG O P Q S T W X Y Z
2 lem1 (林1) 哄;用好話說(多用於小孩):慢慢~吓佢,佢就肯去嘅嘞[慢慢用好話勸說他,他就願意去了]。
冧公头(冧宮頭 lem1 gung1 teo4-2 寶蓋兒;寶蓋頭(漢字偏旁“宀”)。
*冧巴 lem1 ba2 號碼;編號;門牌。 “冧巴”是英語 number 的音譯詞。
*冧巴温(冧巴溫 lem1 ba2 wen1 ①第一號。 ②服務員的頭頭。 “冧巴溫”是英語 number one 的音譯詞。
*冧酒 lem1 zeo2 糖酒。 “冧酒”是英語 rum 的音譯詞。
冧篷头(冧篷頭 lem1 pung4 teo4-2 同“冧宮頭”。
 lem3 (林3) 倒塌;崩塌:嗰埲牆畀風吹~咗[那堵牆被風吹倒了]。
冧档(冧檔 lem3 dong3 ①垮臺。 ②(商號等)倒閉:舖頭~咗[店舖倒閉了]。
 yün1 腐臭(像臭鷄蛋那種味):鷄蛋臭到~[臭鷄蛋臭得要命]。
冤厉(冤戾 yün1 lei2 冤枉:唔准你~好人[不許你冤枉好人]!
冤臭 yün1 ceo3 腐臭。
冤崩烂臭(冤崩爛臭 yün1 beng1 lan6 ceo3 臭氣熏天:潲水缸有隻死老鼠,搞到~[泔水缸裏有隻死老鼠,搞得臭氣熏天]。


訁 部

二 畫

计( gei3-2 計謀;辦法;主意:諗~[想辦法]|出~|冇~[沒主意]。
计仔(計仔 gei3-2 zei2 同上。
计( gei3 ①算;計算:~數[算賬]|~一下睇幾多錢[算一下,看多少錢]。 ②照;按照;依:~我睇今年會增產[照我看今年會增產]|~你話點好吖[依你說怎麼好呢]?
计正(計正 gei3 zéng3 (正,讀音 jing3) 按理說;本來:~佢唔應該噉做[按理說他不應該這樣做]|~佢唔使出錢嘅[本來他是不必出錢的]。
计我话(計我話 gei3 ngo5wa6 按我的意思;依我看:~重係噉好[依我看還是這樣好]。

上頁

下頁