網站公告列表     要顯示所有粵語字,請下載字體庫  [Highyun  2006年5月22日]        
加入收藏
設爲首頁
搵站長
您現在的位置: 粵語協會 >> 魅力粵語 >> 經典影視對白 >> 文章正文
  黃子華棟篤笑選句         ★★★ 【字體:
黃子華棟篤笑選句
作者:佚名    文章來源:網上    點擊數:    更新時間:2006-5-8    


愛情

     白雪公主,幾咁純潔無瑕。但係諗眞啲,白雪公主,識得嗰個係王子,灰姑娘識嗰個又係王子;有個有特殊嗜好,鍾意惜青蛙嘅女人惜咗隻青蛙一啖,隻青蛙變出嚟嘅又係王子!有冇人諗過根本個王子係同一個人呢?根本呢個王子都不知幾花心,周圍溝女,重無良到扮青蛙去溝添!

情竇未開
     我第一次戀愛之前,我認爲自己就係楊過,而我同書裏面個楊過唯一唔同嘅地方,就係佢有隻大鵰。而我嗰陣,就鍾意撚呢個相思同畫眉多啲。同楊過一樣,我從來冇諗過要考第一。
         我祇需要愛情,祇要搵到我嘅小龍女,我就可以拋棄學業,退隱山林,搬入新界住。但係我一定要住西班牙別墅,我唔住得邨屋,我怕蛇蟲鼠蟻。然後每個月至多出一次市區,不過我唔會逗留得耐,問亞媽攞完零用錢我就會入番入去。
     冇錯,基本上,我由中一至中五都係喺呢種咁超然嘅思想下度過。嗰陣時學校最流行嘅辯論題目係:“中學生應否談戀愛?”我認爲,我哋應該辯論嘅係“中學生應否讀書?”
     而喺我第一次戀愛之前,我嘅小龍女祇需要一個條件,就係靚,我知我咁樣諗好膚淺,但係嗰陣時我重細,唔知道原來身材都好重要㗎。

 
     聖人話:“食色性也!”食同色,好唔同!一個人無論幾鍾意食,會唔會畀幾十文入戲院睇套《蒸氣騰騰小龍包》?一個人無論幾鍾意食,又會唔會爲咗望一嚿冇包住嘅牛肉望到畀車撞?

愛情
     戀愛唔係PART-TIME,你唔可以話:“愛!做完咪走囉!”戀愛係一盤生意,你要二十四小時諗住佢。自己生意,冇所謂PART-TIME正職。人哋放假或者過年過節,你更加要開OT添。行花市啦行海邊啦睇戲食飯啦……
     你有乜嘢競爭對手呢?我冇競爭對手!?你估你係專利巴士公司啊?港巴都執咗啦!有冇考慮結婚?噉就要向公眾交代,噉就即係上市啦!所以,“中學生應否談戀愛”唔係問題,問題係“人類應否有兩份全職工作?”
     你再拍拖,需要知會你老闆:“老細,我出面搵咗份戀愛,我眞係好需要呢份戀愛,不過公司啲嘢我會照做,我兼顧到㗎。”然後你老闆會話:“噉你不如搵多份戀愛,咪直情唔使返呢份工囉!”

新鮮
     依家啲人溝女,對條女最大嘅要求係乜啊?唔係靚,最緊要,係夠新鮮!
     乜嘢叫做夠新鮮啊?就係話,溝咗一年嗰個,就唔夠溝咗半年嗰個咁正。因爲半年嗰個新相識,新鮮啲。同樣,溝咗半年嗰個,就唔夠三個月咁正。溝咗一個月就唔夠半個月嗰個咁正。溝咗一日就唔夠半日嗰個正,如此類推,終於……溝咗嗰件,就唔夠未溝嗰件咁正!
     噉即係點呢?重溝唔溝好呢?一溝就唔正?!

女人偉大
     黃:喺愛情之中,女人最偉大!
     男人嘅犧牲,就爲咗追求美麗;而女人嘅犧牲,就祇係得到一個麻甩佬!而最偉大嘅係佢哋根本唔覺得係犧牲。
     如果你話畀一個女人聽:“喂,你男朋友有口臭!”
     張:車,人梗有局部缺點嘅!
     黃:佢重有臭狐同香港腳喎!
     張:噉佢咪好平均咯!
     黃:佢啲鼻鼾聲唔使較咪啊!
     張:我男朋友一定係夢見我,我開心。
     黃:佢屙尿亂咁啡!
     張:好壯啊!
     黃:佢啡完唔洗手!
     張:邊有男人洗手㗎!
     黃:我有!
     張:乸型!
     黃:佢重講粗口啊!
     張:但係佢心地好!
     黃:佢喺電梯度食煙喎!
     張:公眾場合都唔畀食咯,佢咪呢埋一邊食囉,你哋重想點啊!你係咪想逼死佢?!係咪想逼死佢?!嗚~~~

責任何在
     如果你話我聽,因爲我唔靚仔,所以唔可以做戲,你唔應該話我聽!因爲唔關我事,我唔應該負呢個責任,你應該同我父母講,係佢哋搞成我噉嘅。如果你要罰,應該罰佢哋。以後,邊個丑樣,就罰佢爸爸媽媽唔准做戲!或者剩係做茄呢啡!
     我唔係一個唔負責任嘅人,爲我爸爸媽媽嗰短短一剎嘅快感,我已經負責負咗廿幾年。你估做我好易做啊?
     我細個讀書唔好,或者唔合格,我冇要父母負責。我自己簽晒啲成績表嘅。
     每當我爸爸媽媽有爭執鬧交嘅時候,我有冇叫佢哋爲咗我嘅童年着想,忍下對方?冇!我叫佢哋出街鬧!
     我大個咗,唔知應該信邊個宗教,唔知做人爲乜,唔知人生事業嘅方向都冇要求父母照顧我。
     反而係我調番轉頭,提醒佢哋:你哋要搵錢啊,積穀防飢啊,唔係第日老來無依無靠啊!
     ……
     乜嘢都係我!

男仔唔使靚仔
     靚仔係唔係眞係咁重要啊?有啲人話男人唔使靚仔嘅,有才華咪得囉。
     係,你有冇試過帶你嘅才華去落DISCO識女仔啊?人哋啲靚仔一行入去,唔使二十分鐘,就已經同啲女仔互相問問題:“你度定我度?”
     我帶住我嘅才華入到去,幾艱難先搵到個女仔肯畀個機會我。唔係畀機會我交換問題,而係畀機會我天才表演。
     唱歌跳舞做話劇講大話功夫表演,成套歡樂今宵一個人做一次……

演戲天份
     我從小就知道,我係一個偉大嘅演員。
     人哋細個成班細路群埋,鍾意玩扮結婚,扮爸爸媽媽。我細個,就鍾意扮姦夫淫婦。
     但係唔知係咪我個樣比較老實,我係從來都冇機會扮姦夫。每次我都係扮淫婦……嘅老公。
     雖然係噉,雖然,我亦都係成班人之中最細嗰個。但係我已經可以將一個妒忌嘅男人心態表現得淋漓盡至。
     當然,我啲朋友個個都讚我,話我天生出嚟,就係戴綠帽嘅。

死亡
     細個嗰陣,我係唔怕死嘅。
     我覺得,係以前啲人先會死嘅。係歷史書裏面嘅人至會死。好多人唔明歷史有乜用,歷史咪話你聽邊啲人死咗囉。
     我從來未睇過一本歷史書有提到黃子華呢個名,我點會死啊。最緊要係,就算死都唔係乜嘢一回事。
     細個嗰陣隔籬陳師奶成日叫佢老公:“咁多人去死你重唔去死?”
     然後去完番嚟,阿陳師奶又會話:“死番嚟喇?唔死多陣添?”
     所以我一路都認爲,去死,即係去街,同埋一定唔會去好遠。因爲阿陳生每次都好快就返嚟嘅。

賭馬
     喂,賭馬係需要付出好多㗎。
     朝早要睇晨操夜晚要睇董驃,又要同朋友交換讀書報告。
     你估我哋睇得書少?市面幾多馬經啊?
     重唔係話你睇得多就得㗎喎!
     香港啲馬經,一埸十隻馬,十隻馬都有人貼,你自己思想唔夠獨立,噉你就死梗喇:唔該,呢場每隻幫我落100文啊!希望中啦!
     夏天嚟喇,唞暑啦,你估係畀啲馬休息咩?係畀我哋休息啊!

泳池
     黃:去公眾泳池嗰啲唔係叫做游水,嗰啲叫做浸水。因爲喺公眾泳池游,祇可以用一種泳式,就係彈式,同一個位,彈下彈下。
     張:如果係高手可以用自由式,但係要潛落水底嗰度用。
     黃:點解香港啲泳池咁鬼逼嘅呢?
     張:唔好問啊,趁人多你好快啲浸下。等陣所有人上晒水嗰陣,你就會發覺,個池啲水原來到膝頭哥㗎咋!你去浸腳指啦,下次。
     黃:其實我哋香港人都習慣咗人多,去浸下水都好。但係可惜嘅係,呢啲水,唔係一般水,呢啲係暖水!你成日喺泳池度,你會發覺有啲人,全身唔喐,眼碌碌。
     張:哦!你喺泳池屙尿,咁冇公德心!由細到大我老豆都教我㗎啦,急尿,去隔籬池吖嘛!
     黃:所以我喺度,趁呢個機會,同你啲僆仔講啊!游游吓小童池就走過嚟大人池,擒喺個池邊,唔好話我聽係學游水啊!
     張:特別係擒正喺噴水口嗰啲啊!想毀屍滅跡啊!

改名
     改名,祇係啲父母將自己嘅主觀意願套喺啲仔女身上。所以大部份女仔唔係叫美乜就係麗乜。男仔唔係叫亞堅,就係亞強,一唔係就叫亞祥。噉我哋係咪好美麗,好堅好強好長呢?

黑白不明
     我非常欣賞鄧小平嘅“黑貓白貓,捉到老鼠就是好貓。”我老友亞雄個老婆生仔,生咗個黑人出嚟,我都係噉對佢講:“黑仔,白仔,快高長大就係好仔!”

鬧人
     以前我哋笑人,會話:“你有得發達?太陽由西邊出嚟啊!”依家我哋就會話:“你有得發達?建築面積等於實用面積啊!”
     又或者話人醜,現在我哋都會技巧好多:“你唔醜,你點算醜啊,你係塊面唔多實用噉解嘛。你嘅鼻臺太大,啲眼耳口鼻咪唔見使囉。”

失戀
     失戀係會令人成長嘅。我失戀之前,一向都覺得世界上所有問題都有答案。
     點解我哋每日都要8點鐘起身返工啊?因爲夠鐘囉!
     點解我哋有夠鐘呢樣嘢啊?因爲我哋唔用浮動上班時間囉。
     點解呢個世界有戰爭?因爲我哋有武器囉。
     噉點解我哋要有武器啊?因爲佢哋有武器囉。
     一切都有答案,直到我失戀。
     亞珍,點解你唔愛我?亞珍畀咗一個經典嘅答覆我,佢話:“愛情係冇點解㗎,係唔可以解釋㗎,唔好問啦。”(記緊呢句啦)
     如果番學亞SIR問我嘢都可以噉答就好啦!“黃子華,物體燃燒點解需要氧氣啊?”
     “亞SIR,係冇點解㗎,係唔可以解釋㗎,唔好問我啦!”

隆胸
     葉子楣簡直爲演藝界創下新標準。
     以後啲女仔想做明星,又唔使睇樣,又唔使睇演技,去磅啦!!!(加強語氣)得,入去磅一磅就得啦。“開嚟,六斤半,片酬係六千五文一日,小姐做唔做?”“開嚟,八斤有疤痕,八千減一千疤痕費,即係7千文一日。”
     你話幾客觀呢!

放假
     黃:一般人都會好珍惜每年一度嘅年假!
     張:今年我要去夏威夷游吓水。
     黃:如果你決定去夏威夷,你就要預咗付出沉重代價!前四後六!
     張:我講緊係年假,唔係產假啊,子華!(眞係啊……)
     黃:前四後六嘅意思係,喺你放假之前嗰四個禮拜,同你放假之後六個禮拜,都要做到仆街!(死未)因爲無論你放幾耐假,你嘅嘢始終係你做番。
     張:係你嘅始終係你嘅!
     黃:唔單止,放完假,唔係你嘅都會變成係你嘅!

金撈
     點解要帶金撈?唔帶撈,有乜資格同人講,時間係寶貴?我嘅時間點値錢呀?(你話係唔係先)
     嗱,支時針圍住行一個圈,12個鐘,十幾皮嘢,即係爲皮幾嘢一個鐘。你一個鐘値幾錢啊?
     幾舊水?我點同你一齊食飯啊,大家時間觀念咁唔同!
     唔單止噉,你帶撈,表示你個人有幽默感。勞力士,有邊個靠勞力搵食嘅人帶得起勞力士啊?越帶勞力士嘅人就越表示佢唔使用勞力!呢啲,就叫做幽默感啦。

女愛情觀
     女仔對愛同鍾意有好大嘅分別,如果個女仔知道個男仔鍾意佢呢,佢都會同佢去吓街,睇吓戲,食吓飯,但想做進一步嘅嘢就唔得啦。
     而女仔知道個男仔愛佢嘅時候係絕對可以付出更多。喺女仔心目中,鍾意等於“幫襯”。
     但愛喺女仔心目中等於“收購”,收購包括“注資”,然後“合並”……(係呀,係呀!)
     所以女仔要男仔將佢嘅愛注資落嚟,戶口注資落嚟,最重要嘅係錢注資落嚟。
     然後去買Joyce啦,Panda啦,Gueeo啦,買到一身都係,等佢認爲可以鞏固佢自己嘅價値,但佢哋係絕對冇得到男方嘅同意㗎!
     嗱!我而家同你哋講啊,你哋嘅黑箱作業,好容易破壞男方嘅經濟㗎!(你哋都好有共鳴啦)

男愛情觀
     男仔對愛就好隨便,愛同鍾意都冇分別,祇要佢知道你鍾意佢,即刻可以帶你返屋企,或者去你屋企。
     係唔係男仔心中冇愛呢?我覺得又唔係喎。係佢哋比其他人更清楚愛嘅定義。愛係乜呢?根據耶蘇嘅講法係:“愛係恆久忍耐又有恩賜,愛係不張狂,不大喚,不作害羞的事,忘記別人的錯。”
     你話啦作爲小小男人嘅我哋又點可以隨隨便便同你講聲愛啊!
     所以以後有人同你講愛,一就係佢講大話(加強語氣),二就係有個耶蘇喺你面前啊。
     但耶穌主張愛人如己任,博愛㗎!

自重
     當乜嘢人都唔搵我做嘢,我就知道,我係一個偉大嘅藝術家,在生嘅時候係唔會獲得應得嘅尊重。唔止噉,我重偉大過偉大嘅藝術家,因爲我知道,我死後都唔會受到尊重。

紅館
     依家做歌星,好犀利,因爲有紅磡體育館。因爲呢樣嘢,做歌星,可以喺一晚,就賺晒你哋朝九晚五一世人都搵唔到嘅錢啦!
     啲人話:“我眞係唔明張國榮點解要退休。”點解?佢一晚已經搵咗你一世搵嘅嘢,佢一晚已經做咗你一世人要做嘅嘢,重有乜嘢可以做啊?唔退休做乜?做五場,已經輪迴五次!做三十場,輪迴三十次,如來佛祖都話:使唔使?
     啲人話,唔係嘅,佢唔捨得退休嘅!佢最後嗰場演唱會,佢自己都喊㗎。佢係喊,不過唔係爲自己喊,係爲咗你哋喊啊:“我就退休啦,我聽日就唔使DO啦,你哋聽日重要返九點,唔好遲到啊!!”

迷惘
     喺公司,老闆會同我講:“你返嚟唔係瞓就係去廁所,你當呢度係屋企啊,呢度係公司啊。”
     我返到屋企,亞媽又會話:“你重當呢度係你屋企咩,你返嚟唔係霸住個廁所就剩係識瞓!”
     噉……噉我番屋企又唔瞓覺又唔去廁所,返公司又唔去廁所唔瞓,噉我呢啲嘢去邊度做啊?
     不過後嚟我諗過自己又係過份啲嘅,於是我就痛改前非。以後返屋企我就剩係瞓覺,返公司就剩係去廁所。

老豆 
     我一向以爲老豆,係option嚟嘅,附加㗎咋。
     冇錯,大部份人係有老豆嘅,就正等於大部份嘅車係有收音機一樣。但係嗰樣係option嚟咋嘛,唔係架架車都有。所以我細個嗰陣好憎啲僆仔成日喺我面前話:“我老豆點點點……”
     我覺得嗰啲人好晒命,就好似你有部車,不停噉同人講:“我部車開蓬嘎,大包圍嘎!”你不如話:“你老豆開蓬嘎,用無鉛汽油㗎……”

十八歲
     點解十八歲先至係合法年齡呢?因爲到咗十八歲,喺法律上我哋就要對自己負責任
     多餘,唔通十八歲之前,我哋就唔使對自己負責咩?唔通十八歲之前,我就可以隨時撲出馬路:“我唔信啊,我17歲半咋,你敢撞死我?”
     唔通十八歲之前,我喺油麻地踩完個紋身佬一腳,個紋身佬會話:“死僆仔,你未夠十八歲,我忍你!”
     唉,十八歲嘅最大好處,就係你到咗一個合法嘅做愛年齡。我想請問,有邊個做愛係因爲合法先做㗎?我認爲大部份人做愛係爲咗快感同高潮。抑或你想話我聽,十八歲之前做愛係冇高潮嘅,十八歲之前做愛係白做嘅!噉樣十八歲就具有特別意義喇!

拜年
     呢幾年,拜年嘅賀詞之中,最流行係邊句?祝你——不勞而獲。(唔係啩?)
     恭喜人哋發財當然好,但係發財,都要有方法。有邊一個方法,好得過不勞而獲?(係咪)
     不勞而獲嘅方法就係唔使方法,唔使方法就係最好嘅方法。我哋想發財,已經想到到咗一個禪嘅景界!
     不勞而獲既然可以成爲新年賀詞,我期待喺未來幾年,我哋話人蛇鼠一窩,即係讚佢合群,話人非奸即盜,即係話佢勇敢!
     嘩,眞羨慕你呢個家庭,眞係蛇鼠一窩非奸即盜。梗係,唔係我哋點會冚家富貴!

兒童教育
     我一向都認爲,我哋成日呃啲細路仔,讕係nice噉對佢哋,講到呢個世界乜嘢都好好噉,噉係唔啱嘅。(何解?)
     細個我同媽媽搭飛機,睇見廁所嘅水係藍色,我未見過,咪走去問媽媽嗰啲係乜?媽媽話:“係天空。”所以我就成爲世界上第一個食過天空嘅人。
     細個啲大人成日講童話講白雪公主。(你都聽過啦)佢哋講嘅就係白雪公主又靚又好人,好値得去追求。
     但係冇講到我哋唔係白馬王子!邊個人至係白馬王子啊?起碼有隻白馬啦。噉就即係馬主啦,你話係唔係啊?
     講啲唔講啲好危險㗎。即係等如你同個細路仔講:“小明啊,飛出窗口好過癮嘅,成個香港望晒㗎,浮吓浮吓……”但係唔同佢講:“不過你落到地下個陣,會快過搭電梯好多!”

用家炒家
     好多人結婚,最初就以爲自己係婚姻嘅用家。後來先發覺自己係感情嘅炒家,於是想離婚。但係離婚又要攪幾年,睇住周街都係新盤靚盤,自己個盤又放唔出,幾難受!


     如果你係一件豬扒,噉你基本上係唔使減肥咯~一件豬扒,減咗肥,就係一件瘦扒,一件瘦扒就係比豬扒更唔開胃嘅扒,係咪?你買叉都唔要嗰啲啦。

文章錄入:Highyun    責任編輯:Highyun 
  • 上一篇文章: 沒有了

  • 下一篇文章:
  • 發表評論】【加入收藏】【告訴好友】【打印此文】【關閉窗口
    最新熱點 最新推薦 相關文章
    《男親女愛》經典語錄
      網友評論:(祇顯示最新10條。評論內容祇代表網友觀點,與本站立場無關!)
    本網内容版權屬於粵語協會,歡迎轉載本網站之内容,但必須先獲得粵語協會授權,且轉貼文章必須註明出處,否則追究責任,請尊重知識產權。
    *粵備ICP05001099號